PLeasE duN SToP Da MuSic


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

HARI YANG MENYEDIHKAN....

ADOI!!!!!!!!
isk...isk...
sakitnye.....kaki sakit...hati sakit...


setelah sekian lame aku tinggalkan dunia sukan...
hari ni akhirnya terpaksa juga aku memulakannya semula...
bertahun2 aku kumpul lemak2 & babat2...
hari ni pulak kene angkut bersama babat2 yang telah ku kumpul...
lari pecut... tapi x pecut...
sebab di awal larian, kaki aku kejang...
eeee!!!! benci!!!!
x suke!! x suke!!!
aku tetap kuatkan semangat untuk teruskan larian...
walaupun azab yang terpaksa ku tanggung sangat dahsyat, aku lari jugak..
mengabaikan apa yang ku rasa...
akhirnya aku habiskan jugak larianku...

ni la penangannya kalau dah lama x turun padang...
asyik naik pentas je...
kan dah padan muke...
plus, sape suruh x buat regangan betol2?
haa, rasakan!!!
padan la dgn muka ku ini ...!!!

cuba la bayangkan...
baru saje larian dimulakan, tiba2 je kaki terasa ada dawai yang beralih...
siap berbunyi lagi..
haa, tu la yang aku rasekan...
bukan senang nak rase camni...
last time aku kene, mase form 3..
ingat lagi sampai skrg...
sangat terseksa...
nak berjalan setapak je pun, cukup azab bagiku...
apa lagi nak berlari...
mungkin ni la yang Tuhan nak tunjukkan pada aku...
mensyukuri kaki yang dibekalkan padaku...
mensyukuri betapa bertuahnya sebab aku masih mampu berjalan...
masih mampu bergerak...
tidak seperti mereka yang dilahirkan tanpa nikmat ni..
sob...sob...insaf....(sebenarnye sakit ni..2 yang smpai nak meleleh air mate)...

hmm...tp sebenarnye ape yang membuatkan aku sdey...
setelah lama meninggalkan dunia ni, hari yg sepatutnya aku rasa gembira, mnjadikan aku terseksa...
bukan sebab sakit...tapi sebab terkilan x dapat nak wat aktiviti macam kawan2 yg lain..
terus terang... aku memang rindukan zaman2ku di padang...
di sek ren, sek men....
tapi lepas abes form 5, terus je pencen....fokus pada bidang lain....aku langsung x cuba nak teruskan... sampai la skarg...
bile terpaksa mulakan balik, terkial2 aku dibuatnya....sakit2 la, nak pitam la...
macam2 hal...!!! sedih aku bila kenangkan nasib...
ala..orang lain maybe fikir benda ni perkara kecik je...
aku cakap je, aku dah lame pencen, tapi hati ku rasa sebaliknya....
kadang2 teringin nak kembali ke zaman dulu...
nak ulang balik sejarah lama...
padang la tempat aku bermain & berseronok...
padang la tempat aku berjuang...
kat padang la tempat aku berkawan & belajar berdikari...
tapi tu semua dulu...
yang kini hanya tinggal sejarah....
sejarah yang x mungkin berulang....


pastu, aku pon belek2 komputer...& terjumpa plak pic ni...

memori yang berjaya di'grab' mase zaman sekolah dulu...
PURNAMArian always the BEST!!!


Everywhere we go,
People want to know,
Who we are?
We are the PURNAMA kids,
& the C H A M P,
So we S T R I V E,
For the T I M E,
We are the B E S T,
Among the R E S T,
So we run, run, run...
For PURNAMA!!!

Everywhere we go,
People want to know..
Who we are?
So we tell them..
We are PURNAMA,
Mighty, mighty PURNAMA..
Rough, tough PURNAMA..
PURNAMA!!!!!




tibe2.....

ADOIIIII!!!!! urat kaki berselirat & makin membelit...
aku mengelamun rupenye...kaki dah mule sakit balik...cepat2 aku gi sapu ubat....

0 comments:

Post a Comment